Σάββατο 25 Απριλίου 2009

Ακόμα μια αφιέρωση....

Επειδή αυτές τις μέρες με έχουν πιάσει οι αφιερώσεις, μου επιτρέπετε να κάνω μια ακόμα αφιέρωση??? Ευχαριστώ.... Το κομμάτι τα λέει όλα.... Σε κοιτάω και μέσα μου ξέρω ότι δεν θα είμαστε μαζί. Τους λόγους τουςξέρεις καλύτερα... Αν ήθελες θα το έκανες το βήμα. Και περιμένεις από μένα να κάνω το βήμα, να σου δώσω ώθηση για το οτιδήποτε θέλεις να κάνεις? Όχι δεν θα το κάνω. Όχι γιατί είμαι εγωίστρια κλπ κλπ, αλλά γιατί έτσι πρέπει να γίνει. Εσύ ξέρεις τι έχεις στη ζωή σου αυτή τη στιγμή, τι μπορώ να σου δώσω, και αν τα θέλεις... Δεν σου ζητάω να ρισκάρεις, δεν έχει νοημα να απαιτήσω τίποτα από σένα.... Θέλω μόνο να σου πω ότι εγώ είμαι εδώ και περιμένω. Να δεις και να καταλάβεις. Συγνώμη που η μοίρα με έφερε στο δρόμο σου και σένα στο δικό μου. Συγνώμη που σε βάζω σε διαδικασίες και σκέψεις. Και να μαι... λέω συγνώμη και απολογούμαι.... Που δεν το κάνω ποτέ και το ξέρεις.... Αλλά αν δεν τα πω κάπου θα σκάσω γιατί σε σένα αποκλείεται να πω λέξη... Τώρα να τύχει και διαβάσεις κάνε ότι καταλαβαίνεις.... Αυτά.... Πολλά είπα. Και δεν παίρνω τίποτα πίσω... Τίποτα απολύτως...

3 σχόλια:

E[BLOG]HMENOΣ (a.k.a kaliteros) είπε...

Σαν να τα λες σε έναν παντρεμένο, μου φαίνεται. Δύσκολα τα πράγματα.

Unknown είπε...

ουπςς..αυτο το σχόλιο δεν το κατάλαβα.....του καλίτερου...
δεν πειράζει ..συγνώμη που βρέθηκες στον δρόμο του....τύχη και τιμή θα πώ εγώ.....όχι δα...
αντε...βρε πως αλλαζουν οι ρόλοι εδω μέσα....η bouboy...χαλαρή και εγω γκρινιάρης....νιαουυ

ΑΝΝΑ είπε...

Παντρεμένος???? Ποτέ.... Ούτε κατά διάνοια.... Μακριά από μας....Κάποια πράγματα ειδικά για ανθρώπους που οι γονείς τους δεν είναι μαζί είναι ιερά... Και ο γάμος για μένα είναι κάτι πολύ ιερό για να μπω ανάμεσα σε ένα ζευγάρι.....

Απλά κάποιες σχέσεις είναι από τη δημιουργία τους κουλές και δύσκολες.... Εγώ απλά λέω αυτό που αισθάνομαι....

Γατούλι μου γλυκέ μου νιάου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια.... σου ξαναδίνω το ψαροκόκκαλο σου. Άντε να δούμε, θα το καταλάβει ποτέ, ή θα με έχει να τρέχω.... πανικόβλητη... χαχαχαχα