Παρασκευή 24 Απριλίου 2009

Μια πολύ ιδιαίτερη μέρα

Σήμερα είναι μια πάρα πολύ ιδιαίτερη μέρα για μένα. Σήμερα γιορτάζει το άλλο μου μισό. Η ανάρτηση αυτή είναι εξαιρετικά αφιερωμένη σε ένα πρόσωπο που είναι δίπλα μου τα τελευταία 4 χρόνια περίπου....Η αδερφή ψυχή μου, η καλύτερη μου φίλη, η αδερφή που ποτέ δεν είχα. Η Ελισάβετ μου. Το κοριτσάκι μου.
Αγαπημένη μου χρόνια σου πολλά. Να είσαι πάντα γερή, υγιής, ευτυχισμένη... Να με συνεφέρνεις πάντα και να μείνει πάντα κοντά μου σαν τη φωνή της λογικής μου, που με προσγειώνει στην πραγματικότητα και που πάντα στέκεσαι δίπλα μου σε ότι και αν αποφασίσω. Που με ακούς πάντα με υπομονή, με κατανόηση. Που ακούς όλα τα βρισίδια του κόσμου....

Θέλω να σε ευχαριστήσω για όλα αυτά τα χρόνια που είσαι κοντά μου... Να ξέρεις ότι σε αγαπάω πολύ πολύ πολύ (και ας μη στο δείχνω... χαχαχα) και θα είμαι δίπλα σου πάντα ότι και αν συμβεί, όποτε με χρειαστείς. Το κομμάτι που ακολουθεί, είναι μεν μελαγχολικό, αλλά μου το ζήτησες χθες. Και επειδή το λατρεύω κοριτσάκι μου για σένα....

8 σχόλια:

fotini είπε...

χρονια της πολλα να ειναι γερη και δυνατη για να σε αντεξει χαχαχα.ειναι ομορφο να υπαρχουν τετοιες φιλιες.μπραβο σας που τα καταφερατε.φιλακια πολλα.

ΛΕΩΝ είπε...

Τι κοπελάρα είναι αυτή τι φωνή τι τέλειο τραγούδι! Μπράβο βρε Αννούλα! Να χαίρεσαι τη φίλη σου, να είστε πάντα αγαπημένες!
Καληνύχτα σου!

alma libre είπε...

να τη χαιρεσαι και να σε χαιρεται...ειναι μαγικο να βρεις την αδερφη ψυχη σου...μακαρι να τα καταφερουμε ολοι...γιατι το εχουμε αναγκη!!

117 είπε...

καλησπέρα και χρόνια πολλά! χρόνια πολλά και στη φίλη σου! είναι πολύ σημαντικό και συνάμα υπέροχο που κατάφερες να τη βρεις! καλό βράδυ

Ανώνυμος είπε...

Να χαίρεσαι τη φιλενάδα σου και να είστε πάντα αγαπημένες!
Είναι τόσο ωραίο να βρίσκεις το άλλο σου μισό σε ένα φίλο!
Να είστε πάντα καλά κορίτσια!

~~Εμμέλεια~~ είπε...

Καλημέρα Αννούλα μου...
Να την χαίρεσαι και να σε χαίρεται....Πάντα αγαπημένες...


Πολλά φιλιά και καλό σαββατοκύριακο

Λουλούδι είπε...

Aννα,να χαιρεσαι την φιλη σου,το τραγουδι,με αφησε αφωνη,υπεροχο!

Unknown είπε...

boubou...να την χαίρεσαι βρε...μπράβο..σου
νάστε καλά....νιαουυ