Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2010

Καλώς το.......

Πως λέμε Που είσαι εσύ βρε????? Καλώς σε βρήκαμε.....
Μπήκε παιδιά, για όσους δεν το κατάλαβαν.... Εύχομαι να ήσασταν όλοι σε κατάσταση να το καταλάβετε... χαχαχαχα!!!!!! Εγώ το κατάλαβα, και θα σας πω πως....
Χθες το βράδυ λοιπόν, έπαιξα την μπιρίμπα μου, έκοψα τη βασιλόπιτα, κοιμήθηκα ξεράθηκα νωρίς, και ξυπνάω το πρωί με κάτι πόνους στο σώμα λές και έφαγα ξύλο. Που δεν έφαγα αλήθεια λέω... ούτε περίεργα πράγματα έκανα (όλοι αυτό να σκεφτείτε τι κακό πια....) που τέτοια τύχη χαχαχαα!!!!!
Και πόναγα και πόναγα και πόναγα και πονάω ακόμα δηλαδή κουρέλι αισθάνομαι.... Και να τονίσω το μόνο που ήπια είναι λίγη Coca Cola σκέτη κατάσκετη. Αλκοόλ ούτε που να μυρίσω....
Άρα δεν δικαιολογείτε.... Και μετά το φιλοσόφησα. Και θέλω να ευχαριστήσω δημόσια τη φίλη μου την Αθηνά που μου έφερε έμπνευση...
Ναι Ναι, πονάω για έναν και μόνο προφανή λόγο...... Γιατί ήρθε το 2010 και με το που ήρθε αποφάσισε να με εξοντώσει... Τώρα με έδειρε, με μαστίγωσε με γ.......ε ( πιπέρι καλέ.....) δεν ξέρω θα δείξει.... Η νεκροψία.... Αλλά αυτό είναι.... και θέλω να το ρωτήσω... γιατί καλό μου τι σου έκανα ακόμα δεν γνωριστήκαμε καλέ???? Πότε πρόλαβες να εντοπίσεις τα πιθανά θύματα σου?????
Whatever..!!!!!!!!! Και να δείτε που αυτό θα είναι και θα γελάμε....
Άντε και του χρόνου σπίτια μας.... Και ότι είναι να φέρει θα το φέρει... Τώρα που είναι και ο Δίας στα ψάρια που είπε και η Λίτσα (και ό,τι πει η Λίτσα είναι νόμος και δεν θέλω ουουουουου) κάτι θα γίνει...

Φιλιάαααααααααααααααααααααα

2 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Ότι είναι να φέρει ας το φέρει!
Καλή χρονιά!
Αλήθεια ούτε εγώ ήπια κάτι αλλά χάλια είμαι..

kakos lykos είπε...

Καλή χρονιά Άννα και μακάρι ο νέος χρόνος να έχει μόνο ευτυχισμένες στιγμές.

Ούτε εγώ ήπια πολύ, 3 ποτηράκια κρασί μόνο, αλλά σηκώθηκα με το ζόρι το... μεσημέρι!!!