Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009

Δεν τελιεώνει ποτέ... Τον υπεραγαπώ

Κι αν έσβησε σαν ίσκιος τ' όνειρό μου,
κι αν έχασα για πάντα τη χαρά,
κι αν σέρνομαι στ' ακάθαρτα του δρόμου,
πουλάκι με σπασμένα τα φτερά·
κι αν έχει, πριν ανοίξει,
το λουλούδι στον κήπο της καρδιά μου μαραθεί,
το λεύτερο που εσκέφτηκα τραγούδικι
αν ξέρω πως ποτέ δε θα ειπωθεί·
κι αν έθαψα την ίδια τη ζωή μου
βαθιά μέσα στον πόνο που πονώ
καθάρια πώς ταράζεται η ψυχή μου
σα βλέπω το μεγάλο ουρανό,
η θάλασσα σαν έρχεται μεγάλη,κ
Kαι oγραίνοντας την άμμο το πρωί,
μου λέει για κάποιο γνώριμο ακρογιάλι,
μου λέει για κάποια που 'ζησα ζωή!

Καρυωτάκης από τα Νοσταγλικά....

9 σχόλια:

~~Εμμέλεια~~ είπε...

Χτύπησες φλέβα χρυσού καλή μου...Φιλιά πολλά

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΙ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΥΠΕΡΟΧΟ ΑΝΘΡΩΠΟ.ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ. ΚΑΙ ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ.

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Δεν χωράνε σχόλια εδώ,θα ήταν ιεροσυλία για το πρόσωπό του!

Κέρβερος είπε...

Καλή μου Boubou, μου φαίνεται θα πέσω στα γόνατα να σε παρακαλώ να ανεβάσεις τη διάθεσή σου και πάλι. Όχι τπτ άλλο... με παίρνεις παραμάζωμα!
Πάντως προτιμώ τη συγκεκριμένη θλίψη από τις πιπεριές με τα πράσινα μαλλιά.
(Αν τα βάφανε κόκκινα θα γινόσαντε κόκκινες αλήθεια;)
Χεχε, χαμογέλασες έστω λίγο;

117 είπε...

απλά κορυφαίος. δε χωράνε άλλα λόγια... καλό σαββατοκύριακο!

ΑΝΝΑ είπε...

Καλησπέρα σε όλους μου τους φίλους. Ο Καρυωτάκης είναι ένας από τους ποιητές που μαγνητίζουν την αλλόκοτη πλευρά μου.
Μπορεί να είναι λίγο καταθλιπτικός αλλά μου ταιριάζει.

lydia lou είπε...

les na ta grapse ayta gia thn polydouri????ax yparxoun arage kai stis meres mas prigkipies/??
kalhspera

ΑΝΝΑ είπε...

Μια γλυκιά καλησπέρα στη Λυδιά.
Καλως ήρθες στην παρεούλα μας...
Επλίζω να υπάρχει για όλους μας ένας μικρός πρίγκηπας ή μια πριγκήπισσα του παραμυθιού. Έτσι για να ονειρευόμαστε...

Κέρβερος είπε...

Πρίγκηπες υπάρχουν αλλά...
χρειάζονται και οφθαλμίατροι!