Δευτέρα 29 Ιουνίου 2009

Μια καλή εβδομάδα....

Ξημέρωσε Δευτέρα. Τέτοια ώρα οι περισσότεροι από εμάς είμαστε στη δουλειά, σηκωθήκαμε και διαβάζουμε, δίνουμε μαθήματα, γενικά ξεκινήσαμε με νεύρο άλλη μια εβδομάδα....
Αυτή η Δευτέρα με σκοτώνει πραγματικά. Δεν μπορώ να συνέλθω με τπτ από το Σαββατοκύριακο.....
Το μόνο που θέλω και χρειάζομαι είναι να περάσει όσο το δυνατό ανώδυνα γίνεται. Γιατί άλλο τσίτωμα δεν το παλεύω.....

Άντε καλή εβδομάδα να έχουμε, καλή δουλειά σε όλους σας. Ας τη δούμε την εβδομάδα μας λίγο πιο αισιόδοξα για αλλαγή, μπας και περάσει γρηγορότερα και καλύτερα.....

Φιλιά Δευτεριάτικα σε όλους σας.....

4 σχόλια:

Daizy είπε...

Καλή εβδομάδα Αννούλα μου..
Πράγματι οι Δευτέρες είναι σκότωμα(αν και σε μένα δεν ξεχωρίζουν και πολύ από το σ/κ αλλά τεσπά).
Με αισιοδοξία και δύναμη,θα δεις,θα περάσει κι αυτή εβδομάδα!

http://www.youtube.com/watch?v=CR56c1NVA3U

Kι ένα τραγουδάκι να σου φτιάξει τη διάθεση.
Φιλάκιαααα... :-*

Ανώνυμος είπε...

Εμένα πάλι, οι Δευτέρες μου άρεσαν πάντα, γιατί τις βλέπω σαν ευκαιρία να κάνω ότι έχω βάλει σκοπό. Είμαι σε κίνηση κι αυτό μου αρέσει πολύ.
Όχι ότι δεν απολαμβάνω τα Σαββατοκύριακα, απλά το ξεκίνημα της εβδομάδας μου δίνει νέα ώθηση...

Καλή εβδομάδα :)

kakos lykos είπε...

Καλησπέρα Άννα η Δευτέρα και σε ποιον δεν είναι η πιο δύσπεπτη μέρα της εβδομάδας; Χαμογέλα όμως, πέρασε κι αυτή και μην ξεχνάμε είναι καλοκαίρι, κοντοζυγώνουν οι διακοπές!!

THANASIS MAKEDONAS είπε...

Kαλή εβδομάδα αννούλα ηθικό ακμαιότατον και προχωραμε