Τετάρτη 13 Μαΐου 2009

Ησυχία παρακαλώ.... Ώρα να ονειρευτούμε...

Με κάλεσε λοιπόν μια αγαπημένη φιλενάδα μου να παίξω ένα παιχνίδι... Και η επιθυμία της διαταγή... Mistress είναι, μη μας μαστιγώσει κιόλας.... Να γράψω για τα όνειρά μου. Και να πω και κάτι γι αυτά. Θα μοιραστώ μαζί σας λοιπόν τα όνειρά μου, αυτά που βλέπω με ανοικτά ή κλειστά μάτια, όλες τις ώρες, όλες τις μέρες....

1. Ονειρεύομαι το νέο μου σπίτι. Το οποίο καθυστερεί γιατί.... καταραμένα χρήματα.... Ονειρεύομαι τον χώρο μου, ονειρεύομαι την ησυχία μου. Ονειρεύομαι να γεμίσει με φίλους αγαπημένους, να περνάμε καλά, να γελάμε. Να γεμίσει με την παρουσία σου... Να ακούμε τις μουσικές μας, να παίζουμε τάβλι, να περάσουμε χρόνο μαζί με την ησυχία μας....

2. Ονειρεύομαι δυο μάτια, ένα χαμόγελο γλυκό, μια αγκαλιά ζεστή, έναν λαιμό να αράξω, να ηρεμήσω, να κοιμηθώ.....

3. Ονειρεύομαι την ησυχία που τόσο μου λείπει. Και τώρα σωπάστε όλοι. Δεν θέλω να ακούω τπτ....Θέλω να ακούω μόνο εσένα, μόνο την σιωπή μου, τη σιωπή σου. Να ακούω μόνο όταν θέλω και ότι θέλω. Όταν το θέλω...

4. Ονειρεύομαι ένα καλύτερο αύριο, πιο αισιόδοξο, πιο αληθινό, πιο ζεστό και πιο αγαπησιάρικο... γεμάτο με όμορφες στιγμές, στιγμές για εμάς και για όσους αγαπάμε...

5. Ονειρεύομαι τις διακοπές μου... Ονειρεύομαι να πάρω άδεια και να φύγω, να πάω όπου να είναι αρκεί να ξεκουραστώ, αρκεί να περάσω καλά, αρκεί να γεμίσω μπαταρίες και να έχω δίπλα μου..... ξέρουν αυτά τα αρχικά.... χαχαχα

Αυτά ονειρεύομαι αυτό τον καιρό. Απλά και κατανοητά. Ξεκάθαρα και ήρεμα...

Με τη σειρά μου θέλω να καλέσω τους Daisy, Carina, Chica Grieca, Κακό λύκο, Γατούλη, Φωτεινάκι, Dreams (ναι ναι ναι), Alma Libre και Alterego. και φυσικά το Λιονταράκι μου γιατί είμαι περίεργη να δω τι θα σκαρφιστεί πάλι για να το κολλήσει με το blog της... χαχαχα

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αχ Άννα μου, πόσο χαίρομαι που έχεις τον καλό σου να ονειρεύεσαι.

(...)
Να σε προσέχει γιατί αλλιώς θα πέσει μαστίγωμα!
Μάκια

ΑΝΝΑ είπε...

Μη νομίζεις καλέ.... γουστάρει αυτός.... καλό θα του κάνεις....
χαχαχα

Little Hope Flags είπε...

Αχ...όταν είσαι ερωτευμένος, όλος ο κόσμος λάμπει!! Αννούλα μου σου εύχομαι και σπίτι να αποκτήσεις σύντομα, και με το παιδί να είστε μαζί και καλά, και να περάσεις υπέροχες διακοπές σε ονειρικές παραλίες με όμορφη μουσική και καλή παρέα!

Θα το παίξω σύντομα το παιχνίδι...γιατί χρειάζομαι να ταξιδέψω έστω και έτσι! :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΒΛΕΠΩ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΑΝΝΑ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

ΑΝΝΑ είπε...

Carinaki Μου γλυκό, όλα όμορφα είναι αρκεί να τα δεις... Σε ευχαριστώ πολύ για όλα κοριτσάκι...

Και θα ταξιδέψεις με τα όνειρα σου και αν τα θέλεις πολύ μπορεί και να βγούν....

Σκρουτζάκο μου καλωσήρθες στο νέο μου σπιτάκι. Χαίρομαι που σου αρέσει... φιλάκια πολλά

Ανώνυμος είπε...

Onoiremeno einai na kaneis auto pou agapas me autous pou se niazontai!!!!Oti kai na nai..........
Kali arxi sti kainouria sou psixoula me autous pou theleis na niazesai kai theloun na se niazontai!!!

A.M

Unknown είπε...

boubou...θα ονειρευτώ και θα στα πώ
νάσαι καλά.....σε ευχαριστώ πολύ...

Aristodimos είπε...

Μια και γνωρίζω την νεα οικοδέσποινα του χωρου ...την Αννα και αφου αφήνω πισω την Μπουμπου...
το μονο που θα πω ειναι

καθε όνειρό σου ευχή μου...

Αρης

Gilgamesh είπε...

Εγώ δεν θα στο κρύψω.. Μου άρεσε η Boubou. Πιο πολύ όμως φαίνεται να μου αρέσει η καινούρια Άννα. Εύχομαι η αλλαγή να κάνει την ζωή σου ένα όνειρο και το όνειρό σου πραγματικότητα. Ησυχία λοιπόν για να ακούσεις αυτό που λέγεται χωρίς λόγια.
Καλό βράδυ.

Ελενα καπακιώτου είπε...

τα ονειρα σου ευχομαι να πραγματοποιηθουν μια μερα Αννα-Μπουμπου μου!!!!

fotini είπε...

ονειρα........καλα που υπαρχουν και αυτα.μας δινουν αλλη ωθηση στην ζωη.σ ευχαριστω για την προσκληση θα την τιμησω.καλημερα αννα.

Daizy είπε...

Αννούλα μου,πολύ χαίρομαι που είσαι καλά κι εύχομαι να είσαι πάντα ευτυχισμένη και με το σύντροφό σου!

Σ'ευχαριστώ και για την πρόσκληση.Θα την τιμήσω άμεσα,έχω κι εγώ ανάγκη,ειδικά αυτή την περίοδο,να ονειρευτώ!

Πολλές γλυκές καλημέρες! :-)

ΛΕΩΝ είπε...

Δεκτή η πρόκληση!!!!! Το καλό πράμα όμως αργεί να γίνει...!χαχαχαχαχαχαχαχα
Πολλά φιλιά Αννούλα!

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Καλησπέρα Άννα.
Μεγιά το ανανεωμένο blog.
Ελπίζω να είσαι καλά ακι πάντα να ονειρεύεσαι και να ελ΄πιζεις για το καλύτερο.
Για τα συγκεκριμένα σου όνειρα,εύχομαι απο καρδιάς να πραγματοποιηθούν.
Καλό σου βράδυ.

kakos lykos είπε...

Καλημέρα Άννα :)

Σύντομα να πραγματοποιηθούν όλα σου τα όνειρα!!!

Ευχαριστώ για την πρόσκληση στο νέο μπλογκοπαίχνιδο, θα παίξω φυσικά :)

Αυτή τη στιγμή το μόνο που ονειρεύομαι είναι το κρεββάτι μου, αλλά που τέτοια τύχη, φεύγω τρέχοντας για την δουλειά...Επιτήρηση πανελλήνιες.