Τετάρτη 8 Απριλίου 2009

Αυτή είμαι και σε όποιον αρέσω...

Λοιπόν σήμερα μετά από τη μέρα της υπέρτατης μαλακίας που βιώνω (το καταλάβατε από τις μουσικές μου επιλογές χαχα) αποφάσισα να σας πω δυο λογάκια για μένα.

Λοιπόν, το βασικό μου χαρακτηριστικό μου είναι ότι είμαι ξανθιά. Ναι ναι πλατίνα λέμε. Και το λατρεύω το χρώμα μου. Έχω στηρίξει την καρίερα μου πάνω στο μαλλί μου. Πλάκα κάνω. Τόσα χρόνια βάφω τα μαλλιά μου και κατέληξα σε αυτό το χρώμα γιατί μου αρέσω....

Ακούω και σκυλάδικα. Ναι ναι ακούω και σκυλάδικα. Και όχι μόνο ακούω, τα γουστάρω κιόλας. Γιατί όσες φορές ερωτεύτηκα, πόνεσα, έκλαψα, χώρισα, κλπ, υπήρχε πάντα ένα τραγούδι που με ακολουθούσε. Ακούω και τα υπόλοιπα τα "σοβαρά" αλλά ναι κυρίες και κύριοι πάω και μπουζούκια για να τα σπάσω.... όλοι πάμε και ας μην το παραδεχόμαστε....

Είμαι φοβερά εγωίστρια. Δεν υποχωρώ με τπτ. Που ο κόσμος να έρθει τούμπα, αν μου τη βιδώσει δεν κάνω πίσω που να χτυπιέστε.

Λέω ατάκες φωτιά κυρίως συνοδεία κακιούλας. χαχαχα. Είμαι λίγο πικρόχολη. Και συνδυασμό με έναν φίλο, που μας λένε το δίδυμο της μαλακίας, γιατί ο ένας κόβει και ο άλλος ράβει. Δεν σας μένει άντερο αλήθεια. Στο γραφείο είμαστε σαν το muppet show. Και ακόμα χειρότερα.

Όσο εύκολα ενθουσιάζομαι, τόσο εύκολα μπορεί να προσγειωθώ. Φτάνει μια λέξη, ένα βλέμμα, μια ατάκα ένα σχόλιο για να ανέβω ή να προσγειωθώ. Και αυτό είναι και το βασικό μου ελάττωμα.

Είμαι κολλημένη με τη δουλειά. Γιατί αν δεν ήμουν, δεν θα μπορούσα να συντηρίσω τον εαυτό μου και να προσφέρω στο σπίτι μου όπως κάνω τόσα χρόνια.... Και όλα κινούνται με γνώμονα τη δουλειά μου. Είναι η μιζέρια μου.

Είμαι τελειομανής. Αν δεν κάνω κάτι σωστά θα σκάσω. Όχι απλά σωστά, τέλεια. Σε σημείο που ο άλλος γονατίζει. Που βαράει το κεφάλι του στον τοίχο με την υστερία μου.

Περπατάω ξυπόλητη. Ναι είμαι σαν γυφτάκι χειμώνα καλοκαίρι. Χωρίς κάλτσες. Χωρίς παντόφλες...

Αν δεν μου δώσεις τη σημασία που ζητάω την έκατσες. Αν με γράψεις, τότε την έβαψες. Θα σου κάνω τα ίδια και χειρότερα.

Είμαι πολύ εκδικητικός άνθρωπος....Γνήσιος Σκορπιος (Ωροσκόπος) σε περιμένω στη γωνία.... χαχα. Και ζώδιο και ωροσκόπος τσιμπάνε. Δαγκάνες το ένα, ουρά το άλλο, το νου σας.... χαχα

Είμαι πολύ πιστό άτομο. Πιστό στην οικογένεια μου, στους φίλους μου, στους συνεργάτες μου, σε αυτόν που θα καταφέρει να με κάνει να μην κοιτάω αλλού.....

Δεν καταλαβαίνω πολλά από τέχνη και ποίηση. Συγνώμη κιόλας που δεν είμαι κουλτουριάρα. Ίσως γιατί δεν είχα ποτέ χρόνο να ασχοληθώ με υψηλή φολοσοφία και λοιπές παπαριές.... Δουλεύω από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, σπούδαζα ταυτόχρονα οπότε τον ελεύθερο μου χρόνο σαν παιδί και εγώ, έβγαινα, έπινα κλπ κλπ.....

Δεν την παλεύω με τα δήθεν άτομα.... Ώπα ρε φιλαράκι άραξε. Σιγά θα σκοντάψεις. Όλο αυτό το "εγώ είμαι και κανένας άλλος" ή κορίτσια τώρα που ήρθα κόψτε τις φλέβες σας δεν τα αντέχω. Πέφτει πολύ κράξιμο....

Δεν την παλεύω με τους ξερόλες. Ναι τα ξέρεις όλα αλλά μην πάθεις και τπτ. Το καταλάβαμε ότι έχεις άποψη και την φωνάζεις. Οκ χαλάρωσε.... Το καταλάβαμε καλέ.... δεν χρειάζονται πολλές σάλτσες.....

Ναι λοιπόν αυτή είμαι. Μισήστε με λατρέψτε με το ίδιο μου κάνει. Δεν αλλάζω για κανέναν και για τπτ. Δεν έχω διάθεση να αλλάξω κανέναν, και απαιτώ το ίδιο και από τους
υπόλοιπους. Αν είναι δύσκολο να με αποδεχτείτε εσείς χάνετε. Και σας δίνω μια συμβουλή. Να ξεκαθαρίζεστε από την αρχή για το ποιος είναι ποιος γιατί μετά..... ακούς ατάκες και σε στέλνουν για βρούβες.... Να είστε καλά. Χάρηκα που συστηθήκαμε επιτέλους.....

15 σχόλια:

fotini είπε...

να μην αλλαξεις ποτε και για κανεναν.να εισαι παντα ο εαυτος σου και τιποτα λιγοτερο η περισσοτερο.και σε οποιον δεν αρεσεις τα κουβαδακια του και σε αλλη παραλια.εεεε τα ειπα και ξελαφρωσα.τους ανθρωπους πρεπει να τους αγαπαμε γιαυτο που ειναι και οχι γιαυτο που θα θελαμε να ειναι.φιλακια .

Κέρβερος είπε...

Έγραψες σε ένα σημείο:
"Όσο εύκολα ενθουσιάζομαι, τόσο εύκολα μπορεί να προσγειωθώ. Φτάνει μια λέξη, ένα βλέμμα, μια ατάκα ένα σχόλιο για να ανέβω ή να προσγειωθώ. Και αυτό είναι και το βασικό μου ελάττωμα."

Τονίζω ότι αυτό δεν είναι ελάττωμα, ούτε στο ελάχιστο. Φτάνει τα "σχόλια" που ακούς να έχεις την εμπειρία να καταλαβαίνεις, αν είναι κακόβουλα ή απλά πειράγματα (ΑΝΑΛΟΓΑ με δικά σου). Βασικός κανόνας είναι να μην κάνεις, ό,τι δεν θες να σου κάνουν.
Με απλά λόγια, αν πειράζεις πολύ, να ανέχεσαι να σε πειράζουν κιόλας.

Και σημαντικό επίσης πράγμα, είναι να μην δημιουργείς καταστάσεις του μυαλού σου. Αν ακούς κάτι μείνε σε αυτό που άκουσες, και μην το κινείς φανταστικά σε λαθεμένα άκρα.

Εφη είπε...

ναι μπουμπου. να εισαι ο εαυτος σου. αυτοι που θα σε αγαπησουν, να το κανουν γιαυτο που εισαι και οχι γιαυτο που θαθελαν να εισαι.
συμφωνω ομως με τον λονερ που λεει οτι οταν πειραζεις καποιον καλο ειναι να δεχεσαι και τα δικα του πειραγματα.
και σχετικα με τα τραγουδια που αναρτησες πριν, εμενα μαρεσουν και δεν με νοιαζει που δεν εχω επιπεδο . αυτα γουσταρω και αυτα ακουω. κανε λοιπον και συ οτι γουσταρεις και μην μασας
καλη σου νυχτα.

alterego είπε...

Ειμαι πολυ σιγουρος οτι αρεσεις. Επισης ειμαι πολυ σιγουρος οτι κατι σε πειραξε πολυ αλλα δεν χρειαζεται να βγαζεις βιαστικα συμπερασματα ισως κατι δεν καταλαβες καλα με αποτελεσμα να φορτιστεις πολυ. Καλη σου νυχτα

kakos lykos είπε...

Boubou, σ' όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε, όπως λέει και το τραγούδι.
Από αδιάφορα άτομα, να σου είναι και για σένα αδιάφορα τα σχόλιά τους.
Να είσαι ο εαυτός σου πάντα, μ'αυτόν θα είσαι μία ζωή και αυτόν πρώτα πρέπει να έχεις ικανοποιημένο για το πως είσαι, όχι τους άλλους, οι άλλοι σήμερα είναι αύριο δεν είναι, θα άλλαζαν αυτοί τον εαυτό τους για να ικανοποιηθείς εσύ;
Μόνο για όσους αξίζουν κάνε παραχώρηση και μόνο αν οι παρατηρήσεις τους είναι σωστές και με καλό σκοπό, κι αν βλέπεις στα λόγια τους λάθη που μπορεί να υπάρχουν στην συμπεριφορά σου, που τα έβλεπες και συ, αλλά δεν είχες μπει ποτέ στην διαδικασία να τα διορθώσεις.

Καλό βράδυ να έχεις :)

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξέρω για τα υπόλοιπα, αλλά το γεγονός ότι ένας άνθρωπος, εργάζεται από πολύ μικρή ηλικία για να σπουδάσει και ταυτόχρονα για να προσφέρει στην οικογένειά του, εμένα το μόνο που μπορεί να μου προκαλέσει είναι σεβασμός.

Και με μια πιο ανάλαφρη διάθεση :
Έχω ένα πολύ δικό μου πρόσωπο που είναι Καρκίνος με ωροσκόπο Σκορπιό.
Ε λοιπόν, είναι η μεγαλύτερη ψυχούλα του κόσμου! Άμα δεν είχε και τον Σκορπιό (πολύ πούστικο ζώδιο, συγνώμη κιόλας ρε παιδιά), να τον "μαζεύει", θα έδινε και την ψυχή του άμα του το ζητούσανε...

Χάρηκα για τη γνωριμία :-)

kaliteros είπε...

Το να αρχίσεις να περιγράφεις τον εαυτό σου λέγοντας πως "το βασικό μου χαρακτηριστικό είναι οτι είμαι ξανθιά", είναι μια κακή αρχή. Γενικά όλη σου η ανάρτηση εκπέμπει μια "αποκρουστηκότητα", αλλα υπάρχουν 1-2 σημεία που (προσωπικά πιστεύω οτι) δείχνουν οτι είσαι ενδιαφέρον άτομο.
Πιστεύω οτι δεν γνώρισες (δεν είχες τύχη) τους σωστούς ανθρώπους/παρέες στη ζωή σου.
Όλα τα άλλα τύπου "μεινε όπως είσαι", "μην αλλάξεις", "σε όποιον αρέσουμε", κτλ, είναι αυτονόητα γιατι όποιος δεν τα ακολουθεί, δεν είναι άνθρωπος είναι πρόβατο. Το 80% του πληθυσμού είανι πρόβατα.

ΛΕΩΝ είπε...

Ο kakos lykos, έκλεψε την ατάκα που σκεφτόμουν καθώς διάβαζα την ανάρτησή σου!(Φιλιά Λύκαινα)
Σε όποιον αρέσουμε.....
Κατά τα άλλα, όταν πρωτομπήκα στο blog σου έπεσα πάνω σε πίνακες και σχετικές πληροφορίες με ζωγράφους και νόμισα πως ήσουν σχετική! Έπεσα έξω μάλλον.
Καλημέρα Αννούλα!

Aristodimos είπε...

Κι οπως λεει και το ασμα

Σ'οποιον αρεσουμε , για τους αλλους δεν θα μπορέσουμε"

Αυτη εισαι κι αν μας κανεις και σου κάνουμε ... τοτε παμε παρακάτω και για όσο παει ! ! !

Χαρηκα για την γνωριμία

Αρης

ChicaGriega είπε...

Πες τα κούκλα μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Unknown είπε...

μια φυσιολογική γυναίκα....
πολύ ωραία μάλιστα ....
νάσαι καλά boubou....

117 είπε...

γεια σου φίλη μου! πολύ καλά κάνεις, δεν πρέπει να αλλάζουμε για κανέναν, ούτε να μας αλλάζει κανένας, ό,τι και αν κάνει! να είσαι ο εαυτός σου, όπως τώρα... και όσοι σε γνωρίσουν θα σε αγαπήσουν για αυτό που είσαι, ή θα σε μισήσουν αναλόγως τον άνθρωπο (αν και το 2 δε νομίζω να το κάνουν πολλοί). αλλά το σίγουρο είναι ότι στο τέλος της μέρας, θα έχεις δίπλα σου άτομα που σε αγαπούν πραγματικά. καλό βράδυ, καλό σαββατοκύριακο, να είσαι καλά

ΑΝΝΑ είπε...

Καλησπέρα σε όλους σας. Και χάρηκα για τη γνωριμία.... χαχα....

Ήθελα να τα πω, να ξέρετε με ποια έχετε να κάνετε βρε αδερφέ.... Γιατί καλά όλα, αλλά το να πούμε δυο πράγματα ο καθένας για τον εαυτό του δεν είναι κακό....

Να είστε όλοι καλά που ήρθατε και διαβάσατε το κατεβατό μου. Και για τον καθένα ξεχωριστά τώρα!!!!

Φωτεινάκι μου, πολλά κουβαδάκια θα πέσουν τώρα σιγά σιγά.... χαχα. Θα γεμίσουν οι άλλες παραλίες....

Loner, η αλήθεια είναι ότι είμαι πειραχτήρι αλλά μέχρι ένα όριο. Δεν θα έλεγα ποτέ κάτι που θα ήξερα ότι μπορεί να πειράξει τον άλλο. Και ναι, δεν κάνω αυτό που δεν μου αρέσει να μου κάνουν. Οπότε απαιτώ και από τον άλλο να καταλαβαίνει το όριο μου... αν δεν το καταλάβει.... κακό του κεφαλιού του....

Εφάκι, έχουμε επίπεδο και γουστάρουμε. Και το επίπεδο μας δεν θα το κρίνει ο Καρυωτάκης, ο Νότης ο Μάκης και ο Ζαφείρης. Θα το κρίνουν άλλα πράγματα, που όποιος είναι έξυπνος το καταλαβαίνει...

Alterego μου, με πειράζουν πολλά πράγματα, γι αυτό και αποφάσισα να βάζω τα πράγματα στη θέση τους. Και δεν καταλαβαίνω κάτι καλά, ας προσέχουν το υφάκι και το στυλάκι τους για να καταλαβαίνω....

Καλέ μου λύκε, αυτό προσπαθώ να κάνω χρόοοοονια τώρα, αλλά έλα μου που όλοι προσπαθούν να με αλλάξουν... Όχι καλέ, δεν αλλάζω, έτσι γεννήθηκα, έτσι μεγάλωσα, έτσι θα πεθάνω...

Mistress μου αυτό μας έφαγε, αλλά τώρα ήρθε η ώρα. Είναι η ώρα που ξυπνάει ο Σκορπιός, και παίρνει η μπάλα τα πάντα. Ξέρεις εσύ....

Καλύτερε... Το ξανθό μου μαλλί είναι το βασικό χαρακτηριστικό μου. Γι αυτό ξεκίνησα με αυτό. είναι ένα θέμα για κάποιους χαχα. Δεν ξέρω αν είμαι ενδιαφέρον άνθρωπος, μπορεί να είμαι αδιάφορος στην τελική αλλά να σου πω???? Θα αφήσω αυτούς που θεωρούν ότι είναι ενδιαφέροντες άνθρωποι να το πιστεύουν΄!! είναι και αυτό μια λύση πλέον. Δεν θα μπω στη διαδικασία να αποδείξω σε κανέναν πόσο καμμένος είναι κατά τη γνώμη μου... χαχαχα

Λιονταράκι μου γλυκό, όχι μόνο είμαι άσχετη, χριστό δεν καταλαβαίνω.... χαχα. Βάζω πράγματα που μου αρέσουν, και διαβάζω πολύ για να τα καταλάβω, χωρίς να το παίζω ψευτοκουλτούρα... Κουλτουριάρα δεν θα γίνω ποτέ, γιατί δεν έχω πολύ χρόνο να ασχοληθώ...

Άρη μου καλησπέρα. Όποιος θέλει να με ακολουθήσει τον καλώ να μας γνωρίσει τον εαυτό του. Να μας πει δυο λογάκια, ότι θέλει ο καθένας. Έτσι για να ξέρουμε με ποιους μιλάμε βρε αδερφέ....

Chica μου γλυκιά, τα λέω και ευτυχώς όλο και κάποιος με ακούει.... χαχα

Να πω κάτι γατούλη.... κατάλαβες από όλα αυτά ότι είμαι φυσιολογική... χαχα να ανησυχίσω????

φιλιά σε όλους σας....

ΑΝΝΑ είπε...

117, καλησπέρα.... Δεν ξέρω ποιος θα με αγαπήσει ή θα με μισήσει. Αλλά όποιος κάνει ένα από τα δύο θα κερδίσει αν μη τι άλλο την εκτίμηση και το σεβασμό μου γιατί θα μπορεί να βασίσει τα συναισθήματα του σε αυτό που είμαι, και όχι σε μια ψεύτικη εικόνα....

φιλιά

Gilgamesh είπε...

Μερικές φορές τυχαίνει να αρέσουμε για τα ελαττώματά μας και άλλοτε να μας αδικούν τα προτερήματά μας.
Πάντοτε όμως αξίζει να είμαστε ο εαυτός μας.
Καληνύχτα boubou.