Πέμπτη 30 Απριλίου 2009

Δεν ξέρω τι να γράψω....

Δεν ξέρω αλήθεια απόψε τι να γράψω.... έχω τόσα μέσα στο μυαλό μου που δεν μπορώ να τα βάλω σε μια τάξη.... να κάτσω με ηρεμία να σκεφτώ, να δω τι συμβαίνει γύρω μου....

Μήπως ζω στον κόσμο της Barbie? και να ζω μαγκιά μου. Αλλά δεν ζω.... Στον κόσμο της Barbie δεν υπάρχει μοναξιά, δεν υπάρχει σιωπή... και εδώ κολλάει ένα κομμάτι που ακούω τώρα.... την ώρα αυτή τη δύσκολη που περιμένω ένα ρημάδι ντριν στο κινητό μου και δεν κάνει ούτε ντριν, ούτε γαβ ούτε νιάου λέμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε




με αγάπη.... κάπου εκεί έξω είσαι και σε φωνάζω αλλά μάλλον τσάμπα φωνάζω.... Πάρε καλέ.... δεν δαγκώνωωωωωωω, μόνη είμαι... μοναξιά μου όλα μοναξιά μου τίποτα....

2 σχόλια:

fotini είπε...

καλα αν μαθω το κινητο σου την εβαψες.................. χαχαχα.γιατι καλε εισαι μονη;σ αφηνουμε εμεις;
ααααααααααα εσυ το χερι στο γυψο το εβαλες; δεν μπορεις να παρεις εσυ καπου;ελα ........δεν θελω ηττοπαθειες

Gilgamesh είπε...

"Αν αισθάνεσαι μοναξιά όταν είσαι μόνη, έχεις κακή παρέα".

Προσοχή σε τι αφήνεις να σε επηρεάσει!