Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2009

Τελευταία εβδομάδα του καρναβαλιού!

Τρίτη σήμερα! Όπου να'ναι καθαρά Δευτέρα και μάνι μάνι Πάσχα! Δεν μπορώ να καταλάβω πως περνάει ο καιρός έτσι! Πότε είχαμε Χριστούγεννα? Πότε έρχεται το Πάσχα και πότε θα έρθει καλοκαίρι! κάθε χρόνο και χειρότερα! οι ρυθμοί όλων μας είναι τέτοιοι, που δεν έχουμε χρόνο να κάνουμε τίποτα! Πόσα χρόνια έχω να ντυθώ μασκαράς?? Βλέπω τα παιδιά στο δρόμο και τα ζηλεύω! Η ανηψιά μου θέλει να ντυθεί Barbie όπως όλα τα κοριτσάκια!
Όταν ήμουνα μικρή, είχα κάνει μια πολύ! πετυχημένη εμφάνιση σαν καρατέγκας με μαυρισμένο μάτι! Μεγάλες στιγμές ζούσα! Χάθηκε ο κόσμος να ντυνόμουν και εγώ κάτι πιο κοριτσίστικο? Έχω παιδικό τραύμα (και να ήτανε το μόνο), Άλλη φορά τα παιδικά μου τραύματα!
Η αλήθεια είναι ότι όλοι μας την περίοδο αυτή, προσπαθούμε να ντυθούμε κάτι διαφορετικό! κάτι να εντυπωσιάσει! ξεχνάμε ότι πίσω από ότι κάνουμε κρύβεται πάντα κάτι βαθύτερο! αλλά για να μην ξενερώσουμε με όλες τις ψυχολογικές αηδίες ας αφεθούμε στο ρυθμό του καρναβαλιού και ας αφήσουμε στην άκρη όλα όσα μας προβληματίζουν! Ας κρυφτούμε πισω από μακιγιάζ, μάσκες, περούκες και γυαλιά!! ας γίνουμε κάποιοι άλλοι και ας θυμηθούμε πως είναι μια ζωή χωρίς έννοιες!!!!
καλή αποκριά σε όλους σας!!!!!